سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاراالمپبیک

ای بی تی 90

اخلاق از اشراف به عنوان نمونه در مدارس دولتی انگلیسی حد زیادی تحت تاثیر پیر دو کوبرتن.  آموزشگاه های عمومی به این باور مشترک که ورزش تشکیل بخش مهمی از آموزش و پرورش، یک نگرش در گفت خلاصه عقل سالم در بدن سالم است ، عقل سالم در بدن سالم است. در این اخلاق ، یک آقا کسی بود که همه کاره شد ، در یک چیز خاص بهترین نبود. همچنین یک مفهوم غالب از انصاف وجود داشت ، که در آن تمرین یا آموزش برابر با تقلب تلقی می شد.  کسانی که یک ورزش را بصورت حرفه ای انجام می دادند دارای مزیتی ناعادلانه نسبت به کسانی بودند که این ورزش را فقط به عنوان یک سرگرمی انجام می دادند. 

کنار گذاشتن افراد حرفه ای باعث اختلاف نظرهای زیادی در طول تاریخ المپیک مدرن شد. المپیک پنجگانه و دو و میدانی قهرمانی جیم تورپ از مدال محروم شد هنگامی که آن کشف شد که او بیس بال نیمه حرفه ای قبل از المپیک بازی کرده بود. مدالهای وی پس از مرگ توسط IOC در سال به دلایل دلسوزانه ترمیم شد. اسکی بازان سوئیسی و اتریشی در حمایت از معلمان اسکی خود ، که به دلیل کسب درآمد با ورزش خود و در نتیجه حرفه ای بودن ، مجاز به شرکت در مسابقات المپیک زمستانی نبودند.

ظهور "ورزشکار آماتور تمام وقت" مورد حمایت دولتی کشورهای بلوک شرق ، ایدئولوژی آماتور ناب را از بین برد ، زیرا آماتورهای خودپایانه کشورهای غربی را در معرض آسیب قرار داد. اتحاد جماهیر شوروی تیم از ورزشکاران که همه اسما بودند وارد دانشجویان، سربازان، و یا کار در یک حرفه، اما همه آنها در واقع به قطار پرداخت شده توسط دولت در یک صورت تمام وقت.    وضعیت ورزشکاران آمریکایی و اروپای غربی را به شدت تحت تأثیر قرار داد و عامل اصلی سقوط مدال های آمریکایی در دهه های و بود. در نتیجه ، المپیک از آماتوریسم دور شد ، همانطور که پیر دو کوبرتن تصور کرد، برای اجازه حضور ورزشکاران حرفه ای ، اما فقط در دهه ، پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و نفوذ آن در کمیته بین المللی المپیک .