سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اصول مهم در بدمینتون

ای بی تی 90

امتیاز بدمینتون ، قوانین و مقامات

نمره گذاری

در سالهای اخیر ، بدمینتون نحوه تغییر امتیاز بازیکنان را تغییر داده است. در سال 2006 ، قوانین به سیستم رالی پوینت تغییر یافتند و اکنون این امر به هر دو بازیکن امکان می دهد در طول رالی ، بدون در نظر گرفتن خدمت ، امتیاز کسب کنند.

در مسابقات رقابتی بزرگسالان ، همه بازی ها با بهترین نتیجه از سه بازی انجام می شود. برای پیروزی در یک بازی ، یک بازیکن باید به 21 امتیاز برسد. با این حال ، اگر بازی با امتیاز 20-20 (یا 20 کل) مساوی باشد ، شما باید با دو امتیاز مشخص برنده شوید. برخلاف اکثر ورزش ها ، اگر امتیاز 29-29 (یا 29 کل) شود ، بازیکن یا تیمی که امتیاز 30 را کسب کند برنده بازی خواهد بود

داور به طور کلی مسئول یک مسابقات بدمینتون یا یک مسابقات قهرمانی (مسابقات) است که یک مسابقه در آن تشکیل می شود ، تا قوانین بدمینتون و مقررات مربوط به مسابقات را در اساسنامه BWF حفظ کند.

مسابقات انفرادی انفرادی در مجموع به شش مقام نیاز دارد:

داوری که مسئول مسابقه ، دادگاه و محیط اطراف آن است

چهار قاضی خط (دو نفر برای هر طرف دادگاه مستقر در خط پایه) که نشان می دهد آیا شاتل کلک "داخل" یا "بیرون" روی خط (های) اختصاص داده شده است

قاضی خدمت

مسابقات دونفره در مجموع به هشت مقام نیاز دارد. این همانند موارد فوق است اما گاهی اوقات دو قاضی اضافی نیز اضافه می شوند (یک نفر برای هر طرف دادگاه مستقر در خط سرویس دونفره)