سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چطور با کودکان بازی کنیم

ای بی تی 90

1 بررسی اجمالی از پدیدار

در چند ماه گذشته ، بسیاری از ما یا در حال قفل شدن هستیم یا به طور داوطلبانه قوانین فاصله اجتماعی را دنبال می کنیم تا زمان صرف شده در خارج را با توجه به بیماری همه گیر COVID ? 19 به حداقل برسانیم. مبارزه با اپیدمی موضوعی جدی است. در مقایسه با اهمیتی که مردم برای روند اپیدمی و مراقبت های بهداشتی قائل هستند ، به نظر می رسد انتشار یک بازی ویدیویی پیش پا افتاده است. با این حال ، Animal Crossing: New Horizons ، یک بازی ویدیویی شبیه سازی زندگی ، جادوی غیر منتظره ای را برای جلب توجه عموم به ارمغان آورد و اجازه دهد در مورد روانشناسی بازی بازنگری کنیم.

New Horizons پنجمین عنوان سری اصلی از سری Animal Crossing است. این توسط نینتندو برای نینتندو سوییچ تولید و منتشر شده است ، که در 20 مارس 2020 در همه مناطق منتشر شده است. همانند قسمت های قبلی سری Animal Crossing ، Animal Crossing: New Horizons یک بازی شبیه سازی زندگی غیرخطی است که در زمان واقعی بازی می شود. در New Horizons ، یک بازیکن نقش یک شخصیت قابل برنامه ریزی را بازی می کند که با اعطای وام ، کاوش در محیط اطراف خود ، تعامل با بازیگران روستایی حیوانات شایان ستایش ، گرفتن اشکال ، جمع آوری ماهی ، طراحی به یک جزیره خلوت برای ساخت و گسترش خانه خود نقل مکان می کند. مد خودشان ، پرورش گل ، شرکت در رویدادهای سالانه و موارد دیگر. این بازی به روشی باز و باز ادامه می یابد و آن را به جامعه ای از حیوانات انسانی تبدیل می کند. بازیکنان همچنین می توانند به صورت آنلاین با سایر بازیکنان تعامل اجتماعی داشته باشند که این یکی از جذاب ترین قسمت های بازی است

شیوع ویروس کرونا جدید ، میلیون ها نفر از قوانین فاصله گذاری اجتماعی برای قرنطینه کردن در خانه پیروی کرده اند. با توجه به ادامه این روند همه گیر ، افرادی که از اضطراب ویروس کرونا رنج می برند و با انزوای اجتماعی روبرو شده اند ، از نظر روانشناختی نگران هستند. در این مدت ، یک بازی ویدیویی معروف به نام "Animal Crossing: New Horizons" با موفقیت توجه همه را به خود جلب کرد و ما را به سمت بررسی روانشناسی بازی های ویدیویی سوق داد. از یک طرف ، New Horizons سرزمین رویایی را برای بازیکنان فراهم می کند تا به طور موقتی از واقعیت بی رحمانه با خطر از دست دادن در فرار فرار کنند. از طرف دیگر ، دنیای New Horizons به یک بستر اجتماعی کامل برای حفظ تعامل اجتماعی با دیگران برای خلاص شدن از تنهایی تبدیل می شود.