سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسکیت بورد

ای بی تی 90

مقالات دفاع جنایی

قانون کالیفرنیا در مورد سوار شدن بر اسکیت برقی چیست؟

قانون کالیفرنیا در مورد سوار شدن بر اسکیت برقی چیست؟

با توجه به توجه رسانه های اخیر بر شهرهای محلی که در تلاشند اسکوترهای برقی ارائه شده توسط Lime ، Bird ، Lyft و Uber را برای رفع گرفتگی ترافیک خودروهای محلی با ارائه حمل و نقل جایگزین مناسب تر ارائه دهند ، اسکیت بورد های برقی توسط نیروی انتظامی محلی مورد بررسی دقیق قرار می گیرند.

 

چنین اسکیت بوردی می تواند فرد را با سرعت بیش از بیست مایل در ساعت جابجا کند ، همان خطرات را برای کاربران و عابران پیاده که سعی در پیاده رو با چنین کاربران اسکیت بورد دارند ، به دنبال دارد. چنین کاربران اسکیت بورد ، مانند کاربران اسکوتر برقی ، اغلب از جاده های عمومی ، خطوط دوچرخه سواری و سایر مناطق پیاده روی نیز استفاده می کنند. برخوردها اجتناب ناپذیر هستند ، اما اگر کسی از چنین اسکیت بورد هایی با احترام و احتیاط برای دیگران استفاده کند ، می تواند به حداقل برسد.

 

استفاده از اسکیت بورد های برقی سرگرم کننده است و می تواند کسی را با سرعتی نسبتاً سریع نیز به تپه ای منتقل کند ، بنابراین مطمئناً کاربران جدید اسکیت برد برقی افزایش می یابند و ممکن است مهارت لازم را نداشته باشند. برجستگی ، کبودی و شکستگی اندک استخوان اجتناب ناپذیر است ، حتی اگر کاربر با شخص دیگری برخورد نکند.

 

اسکیت بورد های موتوری نیز وجود دارند که اغلب بلند هستند و از بنزین با موتور کوچک استفاده می کنند. دامنه این مقاله فقط به مدلهای برقی اسکیت بورد محدود شده است که در ماههای اخیر تکثیر یافته اند.

 

این مقاله با الهام از جاستین موریسون ، جوانی که در غرب هالیوود زندگی می کند و در صورت استفاده از اسکیت بورد برقی تهدید به بلیط شد. اسکیت بورد او حدود 3 فوت طول دارد و در زیر آن یک موتور الکتریکی قرار دارد.