سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه شیرجه زدن در شنا

ای بی تی 90

قوانینی برای مشتریان

درست مانند قوانینی که برای تأمین سلامتی و ایمنی در تاسیسات شما اجرا می شود ، قوانینی که برای شناگران در نظر گرفته می شود نیز خطر تصادفات را کاهش می دهد و لذت همه کسانی که در محل کار شما هستند را افزایش می دهد. قوانین زیر را برای مشتریان خود اجرا کنید:

قوانین و درخواستهای ناجیان غریق همیشه باید مورد احترام و پیروی قرار گیرند.

همیشه روی عرشه استخر و اطراف تاسیسات راه بروید ، بدوید ،

کودکان با قد کمتر از 4 فوت باید همیشه در هنگام حضور در آب یا در محوطه محل توسط یک بزرگسال همراه شوند. در حالی که در آب است ، بزرگسال باید به اندازه یک بازو از کودک باشد

در ساعت 9 شب (8 شب هنگام مدرسه) محوطه استخر بسته می شود و همه اعضا و مهمانان باید از دروازه خارج شوند. تمیز کردن مکان های پیک نیک ، جمع آوری وسایل ، دوش گرفتن باید قبل از آن زمان کامل باشد. نجات غریق برای بستن استخرها 10 دقیقه قبل از قفل شدن محل برای شب سوت می زند.

بچه های جوان

 

کودکان زیر 8 سال باید تحت نظارت یک بزرگسال / سرپرست حاضر در محوطه استخر باشند.

فقط کودکان زیر 6 سال می توانند از استخر کودک استفاده کنند. هر کودکی که از استخر کودک استفاده می کند باید دارای والدین یا سرپرستان در محوطه محصور شده باشد.

کودکان غیر توالت فرنگی باید شلوارهای لاستیکی تنگ و پوشیده از پوشک یکبار مصرف یا پارچه ای بپوشند. این یک شرط اجباری بخش بهداشت شهرستان است.

هر کودکی که به بال های آب ، جلیقه نجات یا هر نوع "شناور" دیگری اعتماد می کند ، باید همیشه یک بزرگسال را در آغوش داشته باشد.

کودکان زیر 8 سال باید شنا در GPSPA را انجام دهند تا شنا بدون پدر و مادر / سرپرست در دسترس شما باشد.

موارد زیر در GPSPA ممنوع است:

 

عدم استعمال دخانیات ، بخار دادن ، یا در اختیار داشتن / استفاده از داروهای غیرقانونی.

بدون استفاده از هر وسیله ای حاوی تجهیزات ضبط از هر نوع ، از جمله تلفن های همراه ، دوربین ها ، دوربین های فیلمبرداری یا هواپیماهای بدون سرنشین ، در داخل حمام ها.

هیچ کس زیر 21 سال نمی تواند الکل مصرف کند. این حق برای خود محفوظ است که مدیر از وظایف خود خواست تا مصرف نوشیدنی های الکلی را متوقف کنند.

بدون دویدن ، فشار دادن یا انجام بازی های خشن / خطرناک.

برای مدت زمان طولانی در زیر آب شنا نکنید.

بدون غواصی در انتهای کم عمق هر دو استخر. در استخر بازی ، یک طناب شناور مرز انتهای کم عمق را مشخص می کند.

بدون استفاده از اسلحه های زیرپوستی ، سوپر خیس یا توپ های سخت (به عنوان مثال فوتبال ، فوتبال ، بیس بال و والیبال) شناورها و توپهای نرم بنا به صلاحدید ناجی نجات در حال انجام وظیفه مجاز است. اسباب بازی های کوچک فقط در استخر کودک قابل استفاده هستند.

در هر دو استخر از طناب نشانگر یا خط آویزان نیست.