سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش مهارت های فوتبالی

ای بی تی 90

نمره گذاری

تاچ داون ها 6 امتیاز دارند (یا اگر دختری تاچ داون را پرتاب یا دریافت کند 7 امتیاز). تبدیل نقاط اضافی از خط 5 حیاطی به 1 امتیاز می رسد (یا اگر دختری تبدیل را دریافت یا دریافت کند 2). تبدیل نقاط اضافی از خط 10 حیاطی 2 امتیاز دارد (یا اگر دختری تبدیل را دریافت کند یا دریافت کند 3). موارد ایمنی ارزش 2 امتیاز دارند. گردش مالی در یک تبدیل امتیاز اضافی ممکن است برگردانده شود. بازگشت توسط تیم دفاعی 2 امتیاز دارد (یا اگر توپ توسط دختری برگردد 3) ، حتی اگر تیم حمله به یک امتیاز 1 تبدیل شود.

امانات

وقتی بازیکنی در حالت تخلف قرار دارد ، یک بازیکن در منطقه پایان خود برچسب گذاری می شود ، ممکن است یک ایمنی کسب شود. اگر بازیکنی توپ را از منطقه انتهایی خارج کند ، ایمنی نیز برقرار خواهد شد. به تیم دفاعی 2 امتیاز تعلق می گیرد و سپس توپ را در خط 5 حیاط خود قرار می دهد. اگر بازیکنی یک توله سگ را می گیرد ، هنوز آن را نگرفته است ، و هنگامی که سعی می کند ابتدا آن را ارسال کند ، در منطقه انتهایی خود دست و پا می زند ، توپ مرده است. تیم دریافت کننده مالکیت توپ را حفظ می کند. توپ روی خط 5 حیاط خودشان قرار می گیرد و آنها یک سری تهاجمی را شروع می کنند.

اول سقوط

اولین سقوط زمانی انجام می شود که تیمی به خط 20 ، 40 یا 20 حیاط برسد. یک تیم 4 سقوط دارد تا اولین سقوط را انجام دهد. اگر تیم تهاجمی در چهار سقوط یک امتیاز پایین نداشته باشد ، تغییر مالکیت توپ رخ می دهد. توپ در جایی که بازیکن دارای توپ برچسب گذاری شده باشد مشخص می شود.

شلوار

یک تیم در چهارمین مرحله نزولی گزینه شرط بندی را دارد. تیم تهاجمی باید اعلام کند که قصد انجام بازی را دارد. هیچ جعلی مجاز نیست. همه بازیکنان تهاجمی باید تا روی توپ حرکت کنند. توپ نیازی به پیاده روی ندارد. توپ باید خاموش باشد و پرتاب نشود. تیم دفاعی ممکن است تلاشی را انجام ندهد. تیم پذیرنده ممکن است توپ را منصفانه بگیرد یا برای پیشبرد آن تلاش کند. هنگامی که یک توله زمین افتاد یا زمین را لمس کرد ، توپ مرده است. دفاع نمی تواند حقه بازیابی کند.