سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه سوار شدن بر اسب

ای بی تی 90

همیشه هنگام سواری کلاه ایمنی بپوشید. سقوط از اسب می تواند منجر به ضربه به سر شود.

از تجهیزات ایمنی با رنگ روشن استفاده کنید (به عنوان مثال یک جلیقه با دید بالا) زیرا این باعث افزایش دید شما می شود و تحقیقات نشان داده است که سرعت رانندگان را کند می کند.

اسب خود را در سمت چپ جاده و تا آنجا که ممکن است به سمت چپ سوار شوید.

اسب خود را هر زمان که می توانید در کنار جاده نگه دارید ، اما در مسیرهای پیاده روی ، چمنزارها یا باغها سوار نشوید. آئین نامه عمومی اماکن عمومی WDC را ببینید.

بیش از دو راننده سوار نباشید. وقتی ترافیک وجود دارد ، به یک پرونده کاهش دهید. هنگامی که جاده باریک است یا به پیچ و خم نزدیک می شوید ، پرونده تک نیز معقول است.

در سمت راست هیچ وسیله نقلیه در حال حرکت سوار نشوید.

اگر هنگام رانندگی حیوان دیگری را هدایت می کنید ، همیشه او را در سمت چپ و دور از ترافیک نگه دارید.

اگر شب سوار اسب می شوید یا حیوانات را هدایت می کنید ، لباس انعکاسی بپوشید و مشعل به همراه داشته باشید.

می توانید "اطلاعات مربوط به اسب سواران" را در وب سایت NZTA مشاهده کنید.

 

توصیه های ایمنی اسب برای جوانان سوار

والدین باید اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان درک خوبی از قوانین جاده و نحوه اعمال آنها بر روی آنها و اسبشان دارند.

 

آنها باید درمورد انتظاراتی که از سایر کاربران جاده دارند انتظار داشته باشند - هم رفتار خوب و هم رفتار بد.

 

به اسب سواران جوان بیاموزید که چگونه با حرکت دادن دست خود به بالا و پایین ، به راننده سیگنال بدهند تا سرعت خود را کم کند و در صورت نیاز به توقف ، باید یک دست بلند شده داشته باشد.

 

برخی از وسایل ضروری وجود دارد که باید هنگام سوار شدن بر اسب از آنها استفاده شود ، مانند کفش مناسب (چکمه یا کفش با انگشتان سخت و پاشنه) و کلاه ایمنی مناسب و مطابق با استانداردهای ایمنی موجود.

 

وب سایت زیر برخی از دستورالعمل های اساسی را برای افزایش ایمنی شما در هنگام سوار شدن بر اسب ارائه می دهد به وب سایت "Horse and Rider" مراجعه کنید.

 

به اشتراک گذاشتن جاده

کد جاده نکات ایمنی را برای سواران و رانندگان ارائه می دهد و به افراد در اتومبیل پیشنهاد می کند سرعت خود را پایین بیاورند ، از یک جایگاه گسترده استفاده کنند و موتورها یا بوقهای صدا را دور نکنند. کسانی که این کار را نمی کنند به طور بالقوه می توانند به رانندگی بی دقت یا خطرناک متهم شوند