سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسابقات هنرهای رزمی

ای بی تی 90

مدت زمان مسابقه

بیشتر مسابقات بدون عنوان عنوان های MMA برای هر بار سه دور پنج دقیقه برنامه ریزی شده اند که بین دوره ها یک دقیقه استراحت دارند. دوره های عنوان برای پنج دور برنامه ریزی شده است.

با این وجود لازم نیست که مسابقات پنج دوره فقط مختص مسابقات عنوان باشد. همه مسابقات اصلی UFC برای هر 5 مسابقه در نظر گرفته شده است ، همانند هر مسابقه در مسابقات قهرمانی مسابقات گراند پریکس وزنه برداری Bellator MMA و هر دوره از مرحله یک چهارم نهایی در مسابقات قهرمانی گرندپری وزن فعلی آن.

برخی تبلیغات ممکن است در این مورد متفاوت باشد. مسابقات قهرمانی PRIDE Fighting Championship و ارتقاIN سطح فعلی RIZIN یک دور اول 10 دقیقه ای دارد و پس از آن دو دور پنج دقیقه ای برگزار می شود. هر دور با یک وقفه دو دقیقه ای از هم جدا می شود. هنگامی که Invicta مسابقات هشت زن خود را در مسابقات سری Phoenix برگزار می کند ، مسابقات مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی یک دور 5 دقیقه ای است که فینال ها با سه دور استاندارد پنج دقیقه ای درگیر هستند.

 

کلاس های وزنه برداری

در حالی که روزهای قدیمی UFC و برخی از تبلیغات مانند RIZIN هنوز هم امکان مبارزه بدون محدودیت وزن را دارند ، تبلیغات MMA معمولاً فقط با مبارزانی که در یک تقسیم وزن خاص رقابت می کنند رقابت می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد رده های وزنی ، اینجا را بررسی کنید.

 

لباس

لباس استاندارد برای دوره های MMA شورت های مورد تأیید کمیسیون های ورزشی است ، و همچنین دستکش های انگشت باز (به طور معمول چهار اونس) ، محافظ دهان و یک فنجان محافظ (و محافظ قفسه سینه برای زنان). بدون کفش ، تاپ های gi ، شلوارهای بلند یا شلوارک های سبک Speedo مجاز نیست ، اگرچه پیراهن ها ممکن است توسط زنان رزمنده پوشیده شوند