سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین شنا را بیاموزید

ای بی تی 90

در توانایی های خود باقی بمانید

وقتی وارد آب می شوید فقط در جایی که احساس راحتی می کنید شنا کنید. دورتر یا عمیق تر از حد توان خود نروید. در سواحل ، موازی با ساحل شنا کنید و در داخل مناطق مشخص شده بمانید. توجه داشته باشید که آب سرد یا شرایط ناهموار می تواند توانایی شنا شما را تحت تأثیر قرار دهد.

 

هرگز به تنهایی شنا نکنید

از "سیستم دوستان" استفاده کنید و یک دوست یا بزرگسال مسئولیت پذیر را با خود ببرید که یک شناگر قوی است. حتما مراقب یکدیگر باشید. حتی وقتی یک غریق نجات در اطراف است ، بهتر است یک "رفیق" داشته باشید.

 

با دقت بازی کنید

کشتی و غلتیدن در هر بدن آبی می تواند بسیار خطرناک باشد. می توانید سرتان را به دیوارهای استخر ، کف یا سنگها بزنید و بیهوش شوید. اگر این اتفاق بیفتد و سریع کمک نکنید ، می توانید غرق شوید.

 

الکل مصرف نکنید

صدمات ناشی از الکل یک مشکل رایج در اطراف بدن است ، از جمله استخرهای خصوصی ، وان های آبگرم ، سواحل و چاله های شنا. الکل می تواند حوادث را بدتر کند زیرا زمان واکنش شما را کند می کند. الکل همچنین می تواند شما را بخوابد. این امر خصوصاً در وان آبگرم خطرناک است. اگر در داخل یا اطراف بدن آبی هستید ، الکل مصرف نکنید.

 

مراقب خطرات باشید

هرگز در اطراف کفگیر یا زهکشی استخر بازی نکنید. در استخر یا وان آب داغ همیشه از طریق سیستم فیلتر پمپ می شود. این فیلتر آب را از طریق یک تخلیه به استخر می کشد و به داخل لوله ها می برد. قسمت هایی از بدن ، انگشتان ، انگشتان پا ، بازوها ، پاها یا تنه و موهای شما به راحتی در مکش این زه ها گیر می کنند. زهکشی با مکش قوی می تواند شما را در زیر آب نگه دارد و احتمالاً منجر به غرق شدن شود. اگر موهای بلندی دارید ، باید کلاه حمام بپوشید و یا موهای خود را به صورت ایمن و در یک نوار کوتاه یا مچ بند ببندید. هرگز نباید سر خود را زیر آب در جکوزی یا جکوزی قرار دهید.

 

مراقب تله های زیر آب باشید

برخی از نرده ها ، نردبان ها یا تجهیزات استخر متحرک می توانند فضاهای کوچکی ایجاد کنند که می تواند افراد را در زیر آب به دام بیندازد. گاهی اوقات گرفتار شدن در زیر آب منجر به غرق شدن می شود. اگر متوجه تجهیزات زیرآبی شده اید که می توانند شما را به دام بیندازند ، با یک ناظر استخر ، صاحب یا غریق نجات در مورد نگرانی های خود صحبت کنید.