سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش اصولی ورزش راگبی

ای بی تی 90

لیگ راگبی به استرالیا و نیوزیلند گسترش می یابد. ولز راگبی لیگ فوتبال جنوبی جدید است که در هتل بیتمن در سیدنی تاسیس شد. لیگ راگبی نیو ساوت ولز پس از یک جدال با اتحادیه راگبی نیو ساوت ولز به دلیل جبران خسارت برای بازیکنان مصدوم ، یک رقابت هشت تیمی ترتیب داد . اولین مقام برتر توسط سیدنی سیدنی برنده می شود . لیگ راگبی ادامه می یابد تا اتحادیه راگبی را به عنوان کد اصلی فوتبال در نیو ساوت ولز و کوئینزلند جابجا کند.

            اولین گردشگران کانگوروی استرالیایی از انگلیس بازدید می کنند . هونسلت اولین باشگاهی است که هر چهار جام در دسترس خود را بدست آورده است. مسابقات قهرمانی ، جام چلنج ، جام یورکشایر و لیگ یورکشایر. هانسلت توسط آلبرت گلدتورپ ، شخصیتی غالب در سالهای اولیه کد ، هدایت می شد.

            مسابقات ملل متحد راگبی با پیوستن فرانسه به عنوان قهرمانی پنج کشور تبدیل می شود .

            اولین شیرهای اتحادیه شمالی انگلیس در استرالیا و نیوزیلند تورهای آزمایشی در سیدنی ، بریزبن و اوکلند را برنده شدند.

            تور اتحادیه راگبی آفریقای جنوبی در جزایر انگلیس و فرانسه . جهانگردان موفق به پیروزی " گرند اسلم " بر پنج تیم اصلی اروپا ، انگلیس ، ایرلند ، اسکاتلند ، ولز و فرانسه شدند.

            جهانگردان انگلیسی - استرالیا را شکست می دهند تا در آزمایش نهایی خاکستر را به دست آورند و در مسابقه "Rorke"s Drift" که تنها  مرد نامیده می شود ، کار خود را به پایان برسانند. پیشنهاداتی ارائه شده و اقدامات مقدماتی در استرالیا برای ادغام قوانین لیگ راگبی با قوانین قوانین استرالیا - قانون برتر فوتبال استرالیا در خارج از نیو ساوت ولز و کوئینزلند - برای تشکیل یک کد جهانی فوتبال برای این کشور انجام شده است  ، با افزایش جنگ جهانی اول فروکش می کند ،  و هرگز به طور جدی احیا نمی شوند.