سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین واترپلو

ای بی تی 90

کریکت های بیش از حد محدوددقیقه حدود . ساعت در کریکت ODI و  دقیقه در کریکت T (اگرچه زمان می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد ، زیرا آب و هوا می تواند یک بازی را قطع کند ، تیم ها ممکن است بر خلاف مقررات به کندی بازی کنند ، یا یک نیمه می تواند زودهنگام به پایان برسد زیرا تیم یک تیم تمام است)

لاک الکل جعبه

مسابقات والیبال به طور معمول بین ست های  و  و هر ست بعد از سوم (اگر بازی شود) سه دقیقه طول می کشد. فاصله بین مجموعه های  و  گاهی بیشتر و گاهی یکسان است.

بدون نیمه وقت یا معادل آن

غیر از اجازه دادن به حرکت بازیکنان در روند طبیعی بازی یا / و تبلیغات تلویزیونی

بیس بال (اگرچه کشش هفتم دارد )

FINA واترپلو لیگ جهانی بین المللی است واترپلو لیگ سازماندهی شده توسط FINA ، که نقش سالانه، به طور معمول از زمستان تا ژوئن.  بازی لیگ دارای مسابقات قاره ای برای مردان و زنان است که از آن تیم های برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی ("Super Final") که تیم قهرمان لیگ تاجگذاری می کند ، ظاهر می شوند. بازی های لیگ مردان در سال  آغاز شد تا از محبوبیت جهانی واترپلو که توسط بازی های المپیک  ، به ویژه در اروپا ، آمریکای شمالی و استرالیا ایجاد شده است ، استفاده کند. لیگ زنان بر اساس افزایش علاقه به بازی زنان در سال  اضافه شد.

قالب پخش

این مسابقات شامل چهار کوارتر هشت دقیقه ای است که  دقیقه وقت استراحت دارد. بازی های کراوات با ضربات پنالتی فوری تعیین می شود . مکان های بازی دارای نیازهای تلویزیونی هستند تا این ورزش را به بیشترین مخاطب ممکن برساند. تغییر قوانین برای ارائه بازی های دیدنی تر و امتیازات بالاتر انجام شد.