سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسکتبال

ای بی تی 90

شست خود را دراز کنید. دست خود را با کف دست بالا بگیرید و انگشت شست خود را از دست خود دراز کنید. سعی کنید انگشت شست خود را تا جایی که می توانید از دست خود دراز کنید. [6]
انگشت شست خود را در جهت دیگر بکشید و سعی کنید آن را تا پایه صورتی خود لمس کنید. این کشش را به مدت 30 ثانیه ، تا یک دقیقه حفظ کنید. این کار را با دست دیگر تکرار کنید.
خرج کردن صفحه را تمرین کنید. دو وزن صفحه 5 پوندی پیدا کنید و آنها را کنار هم قرار دهید. صفحه ها را با انگشت شست خود بر روی یک صفحه و انگشتان خود را بر روی صفحه دیگر بگیرید. صفحات را به مدت 20 ثانیه کنار هم نگه دارید.
از آنجا که ساده نگه داشتن صفحات بهم پیوسته است ، وزن را برای ادامه استحکام خود افزایش دهید. از دو وزن 5 پوندی به دو وزن 10 پوندی بروید.
برای یک چالش اضافی ، سعی کنید صفحات را فقط با انگشت شست و صورتی خود بگیرید.
این تمرین برای کمک به شما در تمرکز قدرت گرفتن خرج کردن طراحی شده است.
فرهای معکوس را تمرین کنید. فرها دوسر ران را کار می کنند ، اما همچنین می توانند قدرت گرفتن را افزایش دهند. با استفاده از گرفتن دست ، میله را نگه دارید. دستان خود را به اندازه عرض شانه از هم دور نگه دارید.
پشت خود را صاف و آرنج خود را داخل نگه دارید. شانه ها را به عقب فشار داده و با خم شدن در آرنج میله را به سمت سینه بلند کنید.
به سمت بالا خم نشوید و هنگام بلند شدن آرنج خود را به بیرون فشار ندهید. از استفاده از هر حرکت برای بلند کردن میله خودداری کنید. سعی کنید به آرامی بلند شوید و روی عضلات مورد استفاده خود تمرکز کنید.
نوک انگشتان را امتحان کنید. دستان خود را تقریباً به اندازه عرض شانه روی زمین قرار دهید ، گویی که می خواهید یک فشار بالا را مرتب انجام دهید. انگشتان خود را به بیرون باز کرده و نوک انگشتان خود را روی زمین قرار دهید.
با استفاده از نوک انگشتان ، بدن را از زمین خارج کنید.
در حالی که بدن را به سمت بالا می برید کمر را صاف نگه دارید. هنگامی که به پایین فرو می روید ، سینه خود را دقیقاً بالای سطح زمین نگه دارید.
هنگام تمرین این تمرین انگشتان خود را فشار ندهید. آهسته شروع کنید و به چندین فشار فشار دهید.
کشش های خود را تمرین کنید. یک میله کششی پیدا کنید و با دستان خود را به اندازه عرض شانه با استفاده از گرفتن دست از آن بگیرید. تنه خود را تا میله بالا بیاورید و با عضلات کمر به سمت بالا بکشید.
برای تقویت بیشتر قدرت گرفتن ، با دو حوله کشش را امتحان کنید. دو حوله پیدا کنید و آنها را روی میله کشویی بکشید. حوله ها را بگیرید و یک کشش منظم انجام دهید